reklama

Tringelt, BMW a skutočný úspech

Je pravda, že ešte nežijem tak dlho, ale ak by sa ma niekto spýtal, čo považujem za svoj najväčší úspech v živote, tak by som odpovedala nasledovne:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Za svoj najväčší úspech v živote považujem to:

  • že som nechtiac, pri nevinnom odskočení si do potravín za rohom, v teplákoch, bez mejkapu, dostala pozvanie na jazdu luxusným BMW od pána s hrubou zlatou retiazkou na krku.

  • že som aj napriek drzému fó pá napokon od zákazníka dostala tringelt.

  • že som sa zjavila na 27 sekúnd a 31 stotín v čiernobielom filme Moje povstanie po boku Lukáša Latináka.

A teraz naozaj...

Za svoj najväčší úspech v živote považujem to, že mi absolútne netrhá žily, ako povrchne teraz musím vyznievať. Mienka a predsudky cudzích ľudí na moju osobu ma síce zaujímajú, ale nedokážu ma rozhodiť. Hlavne, že moji blízki ma poznajú a vedia, že tie "úspechy" majú byť v úvodzovkách.

Tí moji blízki, sú vlastne môj najväčší úspech.

Aj vy, ktorí čítate tento článok a vzdávate sa predsudkov.

Žaneta Morovská

Žaneta Morovská

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sani principi Zoznam autorových rubrík:  BásneZážitokúvahaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu