reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Žaneta Morovská

Žaneta Morovská

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sani principi Zoznam autorových rubrík:  BásneZážitokúvahaSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Erasmus mýty búra a aj o tom, aká je španielska nátura

Žaneta Morovská

Erasmus mýty búra a aj o tom, aká je španielska nátura

Na Erasme som spoznala pár ľudí, napríklad Sofiu,  Amandu, Vivien, Maribel, Rosu, Lucasa, Andreho, Lauru, Džífán. A spoznala som aj seba.

  • 9. feb 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 311x
  • 4
Ako som si doberala malého chlapca

Žaneta Morovská

Ako som si doberala malého chlapca

Priznávam. Som niekedy uštipačná a ozaj ma mrzí ako som si minule doberala aj nevinného štvorročného Maťka. Hádam odpustí mi to jeho matka. (Aj vám znie “matka“ drsne? Nevadí, ide predsa o rým.)

  • 3. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 684x
  • 4
Mám 20 rokov

Žaneta Morovská

Mám 20 rokov

Blog je super vec.Myslím si, že ho oceňujú najmä ľudia, ktorí oddávna túžili byť spisovateľmi, ale neboli zas až tak dobrí, aby ich niekto vydal, alebo si neverili sami a rovno sa tohto sna vzdali.

  • 5. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 651x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu