reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Žaneta Morovská

Žaneta Morovská

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sani principi Zoznam autorových rubrík:  BásneZážitokúvahaSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Svatební

Žaneta Morovská

Svatební

Milá Maťka, neviem, či si to uvedomuješ, ale zajtra sa vydávaš. Ja si to neuvedomujem, lebo ja sa ešte nevydávam. Inak, veľa ľudí mi v poslednej dobe niečo naznačuje, ale neviem kam presne mieria.... Tento blog však nie je o mne.

  • 17. jún 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 486x
  • 0
Joanna je len jedna

Žaneta Morovská

Joanna je len jedna

Odkedy blogujem, zisťujem, akým nesmiernym bohatstvom sa obklopujem. Písanie ma núti premýšlať, hodnotiť a hlavne nachádzať... vždy nové a nové inšpirácie. Jednou z nich je Joanna Zamarbidová, moja španielska kamarátka. Neviem ako vtesnám veľkosť tejto osoby do jedného článku, ale skúsiť to môžem.

  • 9. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 367x
  • 8
Sestra.

Žaneta Morovská

Sestra.

Nastal ten čas, hľa, ako dlho čakal naň klas, že dostal sa k Tebe môj hlas.(zdroj: slovenské príslovia a porekadlá; "Vyčkaj času ako hus klasu")

  • 4. máj 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 266x
  • 4
Deň ukazovateľov cesty

Žaneta Morovská

Deň ukazovateľov cesty

Každý milý učiteľ, chcem aby si vedel, že aj keď nie si milý, nevadí. Určite si sa len ráno zabudol na seba usmiať v zrkadle. Alebo si si len nezvolil vhodné povolanie a ešte stále hľadáš, čo by ťa mohlo napĺňať. Možno máš len nedostatok autority, deti Ti na hodine vyrušujú, Ty máš toho plné zuby, a preto k nim nemôžeš byť milý. Možno, len nemáš dobrý kolektív, možno máš problémy doma, možno sa cítiš nedocenený a možno len ozaj nechceš pochopiť svoje poslanie...

  • 28. mar 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 234x
  • 2
Vidím, cítim, počujem...žasnem

Žaneta Morovská

Vidím, cítim, počujem...žasnem

Fascinuje ma mnoho vecí, rozhodla som sa ich spísať. Fascinuje ma, že aj keby som žila 1024 rokov, 5 mesiacov a 6 dní, každý deň by som mohla nájsť niečo, čo ma fascinuje. Fascinuje ma moja vlastná osoba, to že existuje. Tu na zemi, práve teraz.

  • 30. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 102x
  • 5
reklama
Rodí sa skúsenosť, rodíme sa i my

Žaneta Morovská

Rodí sa skúsenosť, rodíme sa i my

Sú istí ľudia. Barbora a Martin. Osobne im venujem tento príspevok, pretože práve oni (alebo, aj oni) vo mne nechtiac vzbudili istý posun v zmýšľaní. Stáli pri mne v rozhodujúcich chvíľach života a vždy ma veľmi podporovali. Srandujem.... Nestáli pri mne v rozhodujúcich chvíľach a zatiaľ ma ešte ani veľmi nepodporili. Poznáme sa totiž ešte len veľmi krátko.

  • 11. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 469x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu