reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Žaneta Morovská

Žaneta Morovská

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sani principi Zoznam autorových rubrík:  BásneZážitokúvahaSúkromnéNezaradené

reklama

úvaha

Nedeľné žanetenie

Žaneta Morovská

Nedeľné žanetenie

Dobrý deň, volám sa Žaneta a mám veľa priateľov. Nechtiac. Niežeby som sa sťažovala, VEĎ priateľstvá sú úžasná vec, ale niekedy je veľmi ťažké stihnúť s každým aspoň jednu kávu týždenne.

  • 17. apr 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 186x
  • 1
Tringelt, BMW a skutočný úspech

Žaneta Morovská

Tringelt, BMW a skutočný úspech

Je pravda, že ešte nežijem tak dlho, ale ak by sa ma niekto spýtal, čo považujem za svoj najväčší úspech v živote, tak by som odpovedala nasledovne:

  • 9. júl 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 832x
  • 2
Vidím, cítim, počujem...žasnem 2

Žaneta Morovská

Vidím, cítim, počujem...žasnem 2

Pred necelými dvoma rokmi som na svojom blogu uverejnila článok Vidím, cítim, počujem…žasnem, kde som spísala zoznam všetkých vecí, ktoré ma počas môjho krátkeho života nadchli. Článok som považovala za svoj skvost, ale časom prišli iné články, omnoho viac čítane, dva z nich dokonca publikované v prílohách SME a na tento som postupne zabudla. Ale nie nadlho. Prednedávnom mi totiž prišla správa od dievčiny Pavlíny:

  • 9. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 900x
  • 2
Drahý november,

Žaneta Morovská

Drahý november,

prepáč mi, že Ti tak neskoro píšem. Nechcem sa vyhovárať na nedostatok času, skôr na nedostatok lásky. Lebo kto miluje, čas si nájde. A ja som Ťa doposiaľ akosi nemala rada.

  • 17. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 386x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu