reklama

Sestra.

Nastal ten čas, hľa, ako dlho čakal naň klas, že dostal sa k Tebe môj hlas.(zdroj: slovenské príslovia a porekadlá; "Vyčkaj času ako hus klasu")

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ty, máš (dnes) 15 rokov, ja, už 21.
Ty, zbožňuješ originálne darčeky, ja, som s Tebou bola na koncerte Justina Biebra.

... dnes mám svoj blog.

Ty, máš prsia, ja, mám pushup-ku.
Ty, dobre pečieš, ja, Ti to nezazlievam.
Ty, máš ockov pevný futbalový zadok, ja, v plavkách tiež nevyzerám zle. . .
Ty, používaš červený rúž, ja, som sa ho v tvoj prospech vzdala J
Ty, máš rovné a zvodné vlasy, ja, ich mám hravé a kučeravé.

... rôzne ruže z tej istej záhrady.

Ty, si niekedy bola iná, ja, vidím že už vlastne dospievaš.
Ty, si sa niekedy snažila nahnevať, ja, som vedela, že tá snaha je márna.
Ty, si sa nemusela pokúsiť niečo povedať, ja, som vedela čo vravíš, bez použitia slov.
Ty, ako veľmi malá, si ma nechcela púšťať nikam vonku (preč od Teba), ja, som chcela byť s rovesníkmi.
Ty, si ma veľmi rada napodobňovala, ja, som neznášala keď si mi chodila do skrine.
Ty, si sa tešila, že máš veľkú sestru – „mamku 2“, a ja, som potom už nedbala na veľký vekový rozdiel.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

... neskôr.

Ty, si začala pociťovať pubertu a zrazu si sa nevedela dočkať, ako ja, pôjdem konečne na výšku.
Ty, si mala svoje kamošky a ja, som vedela, že ma aj tak nenahradia.
Ty, si mi neskôr posielala SMSky a v nich fotky, ako ja, v kúpelke nemám už svoj uterák, papučky.

... mrzí ma, že pri Tebe nie som.

Ty, si bola celý čas v mamkinom brušku a ja som túžobne očakávala vysnívaného brata.

... až tak, že mi vyšli slzy keď mi oznámili tú správu, že...

Ty, si nakoniec sestra.
Ja, už mám v tejto chvíli opäť vlhké oči.


Žaneta Morovská

Žaneta Morovská

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Sani principi Zoznam autorových rubrík:  BásneZážitokúvahaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu